نرم افزار crm

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نرم افزار crm

زشمند است که می‌تواند تمام فعالیت‌های فروش سازمان‌ها را فارغ از نوعشان مورد رصد قرار د\nهد. اطلاعات در اختیار شماست : کافیست از آن‌ها استفاده کنید. چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟ یک پیام با زمانبندی مناسب می‌تواند مسیر روابط فردی را تغییر دهد. همین مساله در مورد تجارت نیز صدق می‌کند، یک تخفیف در وقت مناسب می‌تواند سفارش‌هایی را به همراه داشته باشد که در دیگر زمان‌ها امکان رخ داد\nن آن وجود ندارد. خوشبختانه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌تواند تمام اطلاعاتی که فروشندگان برای تحلیل الگوهای خرید مشتریان نیازمندند در اختیار آن‌ها قرار دهد. بنابراین شرکت می‌داند که چه زمانی برای ارائه تخفیف‌های مؤثر مناسب می‌باشد. دو موقعیت در کل دو زمان عمده و مشخص برای ارائه تخفیف وجود د\nارد و البته موقعیت‌های متعددی نیز وجود دارد که شرکت‌ها نباید در آن مواقع اقدام به ارائه تخفیف کنند. در حالت ایده آل ارائه تخفیف باید چیزی باشد که مشتری احتمالی به آن علاقمند باشد – به این معنا که به خاطر قیمت دچار تردید شوند نه به خاطر ویژگی‌ها، رنگ، مد، یا دیگر موارد. در بهترین حالت این تخفیف باید \nبه اندازه ای باشد که مشتری احتمالی را برای خرید اغوا کند نه اینکه بر روی درصد تخفیف چانه زنی کنند. موقعیت دیگر زمانی است که می‌خواهیم مشتریان خود را حفظ کنیم. در این صورت تخفیف دادن توجیه پذیر است چرا که تده ای جدید در محیط‌های ابری و موبایل داشته باشند. با رشد روزافزون Microsoft Office 365و Azureمایکروسافت با استفاده از لایسنس های مبتنی بر \nعضویت که به‌صورت ماهانه پرداخت می‌شوند، توانست پیشرفت بزرگی را در محیط‌های مبتنی بر رایانش ابری صورت دهد. برنامه بنیوف این است که با ایجاد پلی میان این دو شرکت، خدمت موثری را به مشتریان خود کرده و با کمک پلتفرم‌های مختلف مایکروسافت بهره وری آنان را افزایش دهد. برنامه موبایل Salesforceاگرچه برنامه Sa\nlesforce1در دو پلتفرم Android وiOSطراحی شده است، اما با این شراکت امکان طراحی برنامه موبایل تحت پلتفرم Windows Phone 8.1 فراهم شده و نیز به مشتریان این امکان را می دهد که از طریق دستگاه‌های ویندوز به Salesforce دسترسی داشته باشند. رونمایی از این برنامه بعدها در این سال ارائه شده و نسخه نهایی آن در س\nال 2015 منتشر خواهد شد. ارائه این نرم افزار در دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز به آن دسته از شرکت‌هایی که تنها محصولات مایکروسافت را به فروش می‌رساند اجازه می دهد که با Salesforce1 خود را تطبیق دهند. Salesforce و Office 365این شراکت قابلیت عملکرد متقابل بین Office 365 و Salesforce.com را فراهم می آوردتا \nدسترسی به اطلاعات و محتوای موردنیاز برای فروش، خدمات و بازاریابی را به‌صورت عملی از هر مکانی امکان پذیر سازد. برنامه‌های آتی شامل دسترسی، به اشتراک گذاری ومع آوری کرده و متریک‌ها را کنترل کنیم؟بهترین ابزاری که می‌توانید برای جمع آوری اطلاعات و ردگیری متریک‌ها دا\nشته باشید، نرم افزار CRM است. با استفاده از یک نرم افزار قدرتمند نظیر نرم افزار Microsoft CRM شما در هر لحظه می‌توانید متریک‌های مورد نظر خود را کنترل کرده و گزارش‌های تحلیلی به هنگام (Real Time) داشته باشید. ضمن اینکه اطلاعات شما نیز کاملاً به‌صورت یکپارچه حفظ می‌شود. بازارهای امروزی بازاری سخت و پ\nیچیده هستند. رقابت‌های شدید بسیاری از شرکت‌ها را مجبور کرده است که به دنبال روش‌هایی باشند تا خود را از بقیه جدا کرده و مشتریانشان را به هر نحوی نگه داشته و آنان را برای خرید دوباره تشویق کنند. حال سؤال این است که کسب و کار شما در چنین محیطی چگونه می‌تواند وفاداری مشتریان را افزایش دهد؟ تمام کاری که\nباید بکنید این است که انتظارات آن‌ها را برآورده ساخته و ارتباطتتان با آن‌ها را تقویت کنید و اینجاست که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌تواند به یاری شما بیاید. در ذیل به سه استراتژی اشاره می‌کنیم که می‌توانید از آن‌ها برای افزایش رضایتمندی مشتریان سود برده و به صورت پیوسته محصولاتتان را ط\nبق وعده به مشتریان ارائه دهید. با این کار قادر خواهید بود وفاداری مشتریان را در طولانی مدت تضمین نمایید. مشتریانتان را در همانجایی که هستند ملاقات کنیداگر می‌خواهید وفاداری مشتریانتان راو کار خود در ذهن مشتری بالقوه ارسال می شود.این برنامه زمانبندی حداکثری است که برای بسیاری از مشتریان ممکن است زیادی باشد. این امر مهم است کهپاسخ مشتریان به کمپین خود را بررسی کنید. اگر تعداد زیادی از پیام ها خوانده نشده باشد، این نشانه \nخوبی است که شما بازاریابی بیش از حد می کنید. شما می توانید با سیستم Microsoft CRM خود برنامه زمانبندی مورد نظر خود را طراحی کرده و اجرای آن را به سیستم Microsoft CRM بسپارید. پیامهایتان را متنوع کنیدقانون کلی خوب این است که هیچ گاه پیام مشابهی را به مشتری بالقوه دو بار ارسال نکنید. پیام های جایگزین \nدر یک بازه زمانی داشته باشید. بدین ترتیب مشتری بالقوه پیام های تکراری را نمی بیند.سیستم Microsoft CRM شما گنجینه ای از اطلاعات در مورد مشتریان و مشتری بالقوه هایتان است. از این اطلاعات برای شخصی سازی پیام خود استفاده کنید. نه تنها رابطه ای با مشتری برقرار میکند، بلکه به شما این امکان را می دهد تا پی\nامتان را به گروههای هدف دقیق تری ارسال نمایید.البته مانند هر چیز دیگری، این عمل نیز می‌تواند بیش از حد انجام شود. از همه اطلاعات در مورد مشتری بالقوه استفاده نکنید. اغلب اشاره به مشتری بالقوه به وسیله نام کافی است. اطلاعات بیش از حد وحشت ایجاد می کند. انگار که شما در کمین مشتری بالقوه هستید.شما می ت\nوانید از فصل، تعطیلات و یا رویدادهای دیگر برای انتقال ح


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : shahin